Delta Rzeki Perłowej – Polski Biznes w Chinach (zwiastun serii)

Autor: admin | 07/08/2019 | 0 Komentarzy

Seria: Delta Rzeki Perłowej – Polski Biznes w Chinach Odcinek 1: Shenzhen. Wirtualna rzeczywistość w mieście przyszłości. Odcinek 2: Hong Kong. Brama do Chin. Odcinek 3: Robot społeczny. Zaprojektowany w Polsce, wyprodukowany w Shenzhen. Odcinek 4: Hong Kong–Zhuhai–Macau. Najdłuższy most na świecie. Produkcja: Bartosz Michalak Montaż: Jakub Darewski i Konrad Śniady Seria „Delta Rzeki Perłowej…

Przedstawiciele AliExpress spotkali się z zarządem Poczty Polskiej

Autor: admin | 06/08/2019 | 0 Komentarzy

1 sierpnia 2019 przedstawiciele AliExpress należącego do Alibaba Group spotkali się z zarządem Poczty Polskiej Według raport Gemius Polska, AliExpress jest najlepiej znanym w Polsce serwisem zagranicznym, „Serwis ten wskazało spontanicznie 42% badanych osób, które dokonały zakupów na serwisach zagranicznych w ciągu ostatnich 6 miesięcy.” Znajomość serwisów e-handlu: Allegro, OLX, Zalando i AliExpress Link do…

Social Media in China. Interview with Lauren Hallanan.

Autor: admin | 26/06/2019 | 0 Komentarzy

📽 Interview with Lauren Hallanan 🎙     Listen to full interview if you want to know: ✔️ what Lauren was doing in Poland? ✔️ about social media in China, ✔️ what is influencer marketing in China, ✔️ what are social media platforms in China, ✔️ get to know industries that Lauren is supporting in…

Wywiad z Maciejem Sagalem cz. 3

Autor: admin | 03/05/2019 | 0 Komentarzy

Zapraszam do oglądania 3 części wywiadu z Maciejem Sagalem. W 3 części rozmawiamy o: – firmie Macieja czyli o KingAPP.pl – skąd pomysł i jak to się wszystko zaczęło … oczywiście jest wątek chiński 😉 – chińskich stronach internetowych i ofertach – kierunku Hong Kong, Chiny dla polskich przedsiębiorców – Poland Hong Kong Business Association…

Kolejne odcinki Szkolenia Wideo „Różnice Kulturowe w Biznesie” będą publikował po 20 maja

Autor: admin | 01/05/2019 | 0 Komentarzy

Kolejne odcinki Szkolenia Wideo „Różnice Kulturowe w Biznesie” będą publikował po 20 maja. Już dziś serdecznie zapraszam!  

Wywiad z Maciejem Sagalem cz. 2

Autor: admin | 01/05/2019 | 0 Komentarzy

Zapraszam do oglądania 2 części wywiadu z Maciejem Sagalem. W 2 części rozmawiamy: – o codziennej współpracy na projekcie z Chińczykami – o systemach IT dla B2C i B2B, jak takie system wyglądają w Państwie Środka – czy trudno jest zintegrować chińskiej system płatności WeChat i Alipay do sklepu ecommerce – w jaki sposób pozyskuje…

Wywiad z Maciejem Sagalem cz. 1

Autor: admin | 30/04/2019 | 0 Komentarzy

Zapraszam do oglądania 1 części wywiadu z Maciejem Sagalem. Z Maciejem rozmawiało nam się tak fajnie, że musiałem podzielić materiał na 3 części. W 1 części rozmawialiśmy: – o tym jak Maciej rozpoczął współpracy z Chinami, – od jakiej branży zaczynał i jak się to rozwinęło na kolejne zlecenie w innych obszarach, – jak Maciej…

Szkolenie Wideo „Różnice Kulturowe w Biznesie” odcinek 8

Autor: admin | 25/04/2019 | 0 Komentarzy

W tym odcinku recenzja książki „Fish Can’t See Water: How National Culture Can Make or Break Your Corporate Strategy” napisanej przez Kai Hammerich oraz Richard D. Lewis. Wyróżniam 3 etapy poznania Różnic Kulturowych: 1. uświadomienie sobie, iż to Różnice Kulturowe tworzą niewidzialne bariery w biznesie międzynarodowym, 2. poznanie Różnic Kulturowych partnera biznesowego, 3. poznanie i…

Jak myślisz? Czy ryba widzi wodę??! Zapraszam jutro na 8 odcinek szkolenia!

Autor: admin | 24/04/2019 | 0 Komentarzy

Jak myślisz? Czy ryba widzi wodę??! Jak Ci się wydaje? Zapraszam już jutro, 25 kwietnia, na 8 odcinek szkolenia „Różnice Kulturowe w Biznesie”. #szkolenie #wideo #Chiny #różnicekulturowe

Szkolenie Wideo „Różnice Kulturowe w Biznesie” odcinek 7

Autor: admin | 23/04/2019 | 0 Komentarzy

W tym odcinku recenzja książki „Cultural Dimensions: The Five-Dimensions-Model according to Geert Hofstede” napisanej przez Anja Dellner. Geert Hofstede zdefiniował następujące wymiary kultur narodowych: 1. Dystans władzy (Power Distance) 2. Kolektywizm i indywidualizm (Indvidualism vs. Collectivism) 3. Kobiecość i męskość (Masculinity vs. Feminity) 4. Unikanie niepewności (Uncertainty Avoidance) 5. Orientacja długoterminowa (Long Term vs. Short…